Més informació [ Selecci | Detall d'activitat

 
9000960555   Jornada de gestió lingüística i noves metodologies sociolingüístiques en les comunitats educatives
2014-2015   Jornada / Jornades. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   7/9/2015 - 9/9/2015 (10 hores) de h a h
   Ateneu L'Harmonia - Casal de Barri de Sant Andreu
   Carrer de Sant Adrià, 20 (Fabra i Coats) (Barcelona) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei de Suports i Recursos Lingüístics
  
  
  
Accessos   http://www.casalsantandreu.cat/contacte/
Inscripció   16/03/2015 - 30/06/2015
  
Descripció i   Metodologia:   Realització de dues sessions de formació en gestió lingüística per al professorat,que volen esdevenir un recurs per la tasca que s’està duent a terme des de les aules, amb la intenció que es tradueixi en una millora de l’aprenentatge que dispensem a l’alumnat,
independentment del seu origen, també lingüístic.
  
Objectius   1. Sensibilitzar de la importància de l’ús de la llengua catalana per a la cohesió social i com a
motor de configuració de noves oportunitats socials, laborals i de desenvolupament personal.
2. Promoure l’acostament a nous entorns socials i relacionals, així com fomentar la
participació social com a factors d’emancipació i d’interrelació.
3. Fer del català la llengua comuna de la vida pública, en el context d’una societat multilingüe
que percebi la diversitat com un factor d’enriquiment, per tal d’enfortir la cohesió social i la
convivència entre les persones.
  
Continguts   - Fonamentalment, la jornada pretenen generar una autoreflexió crítica al voltant dels comportaments lingüístics més habituals dels professors que hi participen amb una activitat pedagògica molt dinàmica; així com apropar un seguit d’eines i recursos que els professionals tindran a la seva disposició per tal d’afrontar certes situacions.
  
Avaluació   Assistència a la jornada.
  
Requisits de  certificació   Assistència a la jornada.
  
E-mail   nmestres@plataforma-llengua.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent